Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Cecilia van Toor - 19 augusti 2013 17:24

 

För två veckor sedan var jag på bröllop i Dalarna. Min bästa vän Sandra gifte sig med dalmasen Arvid. Allt var så fint! De var vackra, vädret var vackert och platsen de hade festen på var vacker. Här kommer lite bilder från dagen:

 

 

Lite prepp inför vigseln


 

Vackra Linn med sin söta Alve


 

Brudparet med alla tärnor och bestman Foto: Lars Dahlström



  

Festen hölls på den här vackra platsen, toppen på en gammal slalombacke (kolla utsikten!). Ett par spelmän underhöll oss med vacker dalamusik.


 

Vi välkomnades med rosébubbel och gott tilltugg


 

Fina dalahästar på varje kuvert


 

Jag fick äran att sitta på honörsbordet. Hade dock svårt att fånga brudparet på bild... Det här blev den bästa ;p


 

Såklart fanns där en godisbuffé, det var mycket uppskattat!


 

Den fina bröllopstårtan med smak av fläder och hallon, nam nam


 

Första dansen <3


Sen dansade vi loss hela natten lång... 


Tack Sandra och Arvid för en rikitgt trevlig dag och fest! 


Undra vem som står på tur nästa gång... jag fångade visst brudbuketten ;p

Presentation


Matdelikat är en blogg om god mat och bak.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Matbloggpriset

Nominera mig till Matbloggspriset Folkets val

Skapa flashcards