Alla inlägg den 22 april 2012

Av Cecilia van Toor - 22 april 2012 20:03

Hej! 

Nu är vi hemma efter en mysig helg i Stockholm. Igår var jag med Magnus, Dessan och Wille på Aquaria Vattenmuseum ute på Djurgården. Det var rätt litet men kul, särskilt för barnen. På kvällen var jag och Krille på middag med några av mina bästa tjejkompisar. Vi fick riktigt god mat och mätta blev vi!


Förrätt: En jättegod tomatsoppa som Lisas kompisar Daniel och Ida stod för


Varmrätt: Kreolsk gryta som var super! Värdinnan Lisa stod för den


Efterrätt: Tårta med vit choklad, jordgubbar och mandelbotten. Det var som en blandning mellan cheesecake, ostkaka och mousse; riktigt gott! Lisas sambo Viktor hade gjort den.


Jag får kontakta Lisa och återkomma med recepten. Imorgon ska jag även bjuda på ett gott pastarecept som vi lagade i helgen.  

Presentation


Matdelikat är en blogg om god mat och bak.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Matbloggpriset

Nominera mig till Matbloggspriset Folkets val

Skapa flashcards